Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu knihart.sk
Obchodné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a
objednávateľom / kupujúcim (ďalej len "VOP")
Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode knihart.sk je spoločnosť Tatiana
Kršková, Magnezitárov 1206/8, Revúca 050 01. Spoločnosť je zapísaná
v OŽP-K/2007/01130-2/CR1, č. živnostenského registra 650-12262, IČO 43733077, IČ DPH: SK1074468054, DIČ: 1074468054
. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo
právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru.
Objednávanie tovaru
Odoslaním objednávky vybraného tovaru zákazník
potvrdzuje záväznosť svojej objednávky a súhlasí s nákupným poriadkom.
Ceny
Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH. Pre zákazníka
platí cena uvedená pri danom tovare.
Spôsob platby
Zákazník si môže vybrať z týchto druhov platieb:
Dobierka- platba pri doručení tovaru poštovou službou na adresu uvedenú
v objednávke.
Prevod- zákazník po odoslaní objednávky prevedie platbu na účet
prevádzkovateľa internetového obchodu IBAN: SK9102000000003080587553 (VÚB).
Po pripísaní čiastky na účet bude tovar okamžite poslaný zákazníkovi na
doručovaciu adresu uvedenú v objednávke.
Spracovanie objednávky
V prípade nejasností má prevádzkovateľ, právo
kontaktovať zákazníka prostredníctvom ním zadaných údajov, a preto je
v záujme zákazníka poskytnúť pravdivé údaje.
Spôsob, cena a doba doručenia
Tovar sa zákazníkovi doručí prostredníctvom Slovenskej
pošty na fakturačnú, prípadne doručovaciu adresu, ak je zadaná
v objednávke. Tovar, zo skladu zvyčajne zasielame do 7 pracovných dní od
prijatia objednávky. Dodacia lehota má orientačný charakter. V
prípade, že si objednáte viac titulov s rôznymi dodacími dobami, pošleme Vám
ich až vtedy, keď budeme mať na sklade všetky.
Pri knihách, ktoré sú v predpredaji je termín vydania len orientačný a môže ho
vydavateľ knihy posunúť.
Pri prevzatí zásielky je zákazník povinný
skontrolovať zásielku, či nebol poškodený obal zásielky (mechanické poškodenie
spôsobené prepravou) a či je tovar bez vád. V prípade viditeľného poškodenia
zásielky alebo tovaru je zákazník oprávnený zásielku neprevziať, pretože tým sa
reklamácia na poškodenú zásielku nevzťahuje.
V prípade, že si objednáte titul, ktorý
sa medzitým vypredal, budeme Vás o tom informovať prostredníctvom e-mailu,
resp. telefonicky a dohodneme ďalší postup. O odoslaní zásielky Vás
budeme informovať mailom na adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii.
Tovar je možné odobrať aj osobne na adrese prevádzokKníhkupectvo KnihArt Revúca, Hviezdoslavova 2, 050 01
Revúca
Kníhkupectvo KnihArt Rimavská Sobota, Francisciho 2, 979
01 Rimavská Sobota
Kníhkupectvo KnihArt Rožňava, Námestie baníkov 25/2,
048 01 Rožňava
. Pri osobnom odbere môžete zaplatiť v hotovosti,
alebo platobnou kartou. Pri tomto spôsobe odberu nie je účtovaný žiadny poplatok
za doručenie. Balné u nás neplatíte.
Cenník poštovného a spôsob doručenia
Slovenská pošta - pri prevode na účet - 2,90 €
Slovenská pošta - pri dobierke - 3,90 €
osobný odber - ZADARMO
Objednávka nad 49 € - poštovné ZADARMO
Reklamácia a storno objednávky
1. storno objednávky
Objednávku môže zákazník stornovať do 7
dní od jej odoslania, týka sa to len
objednávok, ktoré neboli ešte odoslané. Kontaktujte nás,
prosím, na adrese: knihart.revuca@gmail.com.
Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak
z dôvodu nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v
požadovanej lehote alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode,
pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení.
V prípade, že zákazník uskutočnil platbu
prostredníctvom internet bankingu a pri storne (príp. zmene) objednávky,
požiada o vrátenie platby na e-mailovej adrese: knihart.revuca@gmail.com. Peniaze mu vrátime do 14 dní na účet, ktorý nám
oznámi.
2. odstúpenie od zmluvy
Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj
bez uvedenia dôvodu v súlade s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane
spotrebiteľa pri predaji na diaľku v lehote 14 dní od prevzatia tovaru alebo
odo dňa uzavretia zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na
hmotnom nosiči (napr. e-knihy, software a pod.). V prípade, ak v rámci jednej
objednávky bol tovar dodaný oddelene, lehota na odstúpenie plynie okamihom
prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.
V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014
Z.z. spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj
zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovo-obrazových záznamov, kníh
alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak zákazník tento
obal rozbalil.
Zákazník môže uplatniť právo na odstúpenie od
zmluvy podľa § 7 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. u predávajúceho v listovej
podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči (e-mail), pričom uvedie
dátum objednania, meno a priezvisko, adresu, dôvod odstúpenia od zmluvy.Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za
zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu
najneskôr v posledný deň lehoty podľa § 7 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z.
Zákazník je povinný najneskôr do 14 dní odo
dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu Kníhkupectvo KnihArt,
Hviezdoslavova 2, 050 01 Revúca. Tovar nám, prosím, neposielajte na
dobierku. Spolu s tovarom nám pošlite faktúru (daňový doklad) a kópiu
potvrdenia o doručení vystavenú doručovateľom.
Tovar je možné vrátiť aj osobne v našom
kníhkupectve, na vyššie uvedenej adrese.
Najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o
odstúpení od zmluvy Vám vrátime kúpnu cenu, ktorá bude zaslaná na Vami uvedený
účet, v prípade, že sa nedohodneme na inom spôsobe. Kúpnu cenu Vám nie sme
povinní vrátiť pred tým, ako nám bude tovar doručený. V prípade neoprávneného
odstúpenia od zmluvy Vám bude tovar vrátený na Vaše náklady.
3. reklamácia
1. Pri prevzatí tovaru
je zákazník povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený.
V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom
- kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak
zákazník tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, predávajúci
neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.
2. Ak zákazník zistí
nekompletnosť tovaru alebo akékoľvek poškodenie tovaru spôsobené prepravou,
ktoré sa neprejavuje vonkajším poškodením obalu, je povinný reklamáciu
bezodkladne uplatniť u predávajúceho. V prípade, že zákazník neuplatní u
predávajúceho reklamáciu v lehote podľa predchádzajúcej vety, dodávka
tovaru sa považuje za kompletnú a bez závad a reklamácie z tohto titulu nebudú
akceptované.
3. Zákazník je povinný
predávajúcemu reklamovať vady tovaru bez zbytočného odkladu podľa podmienok
uvedených v príslušných ustanoveniach Obchodného zákonníka a Občianskeho
zákonníka v platnom znení. Pri prevzatí zásielky je zákazník povinný
skontrolovať zásielku, či nebol poškodený obal zásielky (mechanické poškodenie
spôsobené prepravou) a či je tovar bez vád. V prípade viditeľného poškodenia
zásielky alebo tovaru je zákazník oprávnený zásielku neprevziať.Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá
zároveň slúži ako záručný list.
Ak kupujúci/odberateľ zistí akýkoľvek rozdiel
medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (druh alebo množstvo), uplatní si
písomnú (telefonickú, e-mailovú reklamáciu (najneskôr do 14 dní) adresovanú
predajcovi. Reklamovaný tovar v neporušenom stave aj s pripojenou kópiu faktúry
a s presným popisom predmetu reklamácie zákazník doručí osobne alebo pošle na
vlastné náklady na adresu Kníhkupectvo KnihArt, Hviezdoslavova 2, 050 01 Revúca.
Predávajúci vybaví reklamáciu ihneď, najneskôr však do 30 dní. Predávajúci po vybavení reklamácie bez zbytočného
odkladu informuje zákazníka prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky o
výsledku reklamácie, resp. priamo zašle tovar na svoje náklady na adresu
kupujúceho. Nárok na uplatnenie
reklamácie zaniká v prípadoch, ktoré vyplývajú z Občianskeho alebo Obchodného
zákonníka. Ide napríklad o nevhodné zaobchádzanie s tovarom, mechanické
poškodenie a pod. Nezodpovedáme za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú
doručovateľom (Slovenská pošta, kuriér) alebo nesprávne udanou adresou
prijímateľa. Zákazník nadobúda vlastnícke právo k tovaru jeho prevzatím v
mieste dodania a úplným zaplatením kúpnej ceny. Prevzatím tovaru prechádza na
zákazníka rovnako nebezpečenstvo náhodného poškodenia pri preprave a tým
sa na tovar nevzťahuje reklamácia.
Ochrana osobných údajov
V zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o
ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov by sme Vás chceli
informovať o tom, že odoslaním objednávky nám ako náš zákazník umožňujete, aby
spoločnosť Tatiana Kršková ako správca údajov evidovala, spracovala alebo
použila Vaše osobné údaje (meno, adresa, telefónne číslo, e-mail, pri
právnických osobách aj IČO, DIČ, bankové spojenie), v súlade s týmto zákonom,
na účely zasielania tovaru, ponukových listov. Poskytnutie osobných údajov je
dobrovoľné. Kedykoľvek môžete požiadať prostredníctvom e-mailu o vymazanie
alebo úpravu Vami poskytnutých osobných údajov. Vaše údaje evidujeme po dobu 5
rokov. V prípade, že nastane zmena vo Vašich údajov, prosíme Vás, aby ste nám
to oznámili. Tieto informácie sú potrebné pre identifikáciu kupujúceho a
používame ich na účely doručenia tovaru, komunikácie so zákazníkom. Vaše údaje
neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je
spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie Vašej objednávky. Databázu údajov neposkytujeme
žiadnej tretej strane.